Kapcsolat

Mi a Mölnlycke Healt Care-nél azon fáradozunk, hogy megőrizzük hírnevünket a biztonságos, jogtiszta, könnyen használható, megbízható és hatékony termékek terén. Ezért amennyiben Ön, vagy ismerőse nemkívánatos eseményt (mellékhatást) tapasztalt termékeink használata során, létfontosságú, hogy ezt minél előbb megossza velünk.

A nemkívánatos esemény bejelentésével Ön hozzájárul vásárlóink jövőbeli biztonságához, hiszen így lehetőségünk adódik az esemény kivizsgálásra és az esetleges korrekciók végrehajtására.

Hogyan jelentheti be a nemkívánatos eseményt

A nemkívánatos eseményt  a Mölnlycke Health Care-nél bejelentheti:

  • a szöveg mellett látható "Reklamáció elküldése" gomb megnyomásával és a kapcsolódó formanyomtatvány kitöltésével
  • Ügyfélszolgálatunknak címzett e-mail-en keresztül, ahol a levél tárgya "Nemkívánatos esemény bejelentése"

Kérjük őrizze meg az eredeti csomagolást és adjon minél részletesebb leírást, hogy megfelelően kivizsgálhassuk az esetet. Minden rendelkezésünkre bocsátott infomációt szigorúan bizalmasan kezelünk.

Amennyiben most észlelte a nemkívánatos eseményt

Ha Ön (vagy ismerőse) súlyos mellékhatásoktól szenved, keresse fel orvosát vagy más egészségügyi szakértőt, mielőtt bejelentené az esetet. Amennyiben sürgős orvosi felügyeletre lenne szüksége, kérjük lépjen kapcsolatba a helyi mentőszolgálattal.

Reklamáció

Reklamációja elküldéséhez kattintson a lentebbi gombra!

 

Reklamáció elküldése